رونمایی و افتتاح پروژه جدید در هلدینگ صنایع و معادن غدیر

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری غدیر؛ در پنجمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بهره برداری از یک طرح و آغاز عملیات ۲ طرح در شرکت فولاد شاهرود، با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر دکتر سید امیرعباس حسینی و فرماندار شاهرود و مدیران عامل شرکت‌های سهام پذیر و مشارکت شرکت غدیر ایرانیان، شرکت صنعتی و معدنی چادرملو و تعدادی سهامدار دیگر انجام شد.

به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری غدیر در این بازدید احداث کارخانه تولید کلاف مفتول‌های فولادی با روش SLRN با ظرفیت دویست هزار تن در سال در شرکت فولاد شاهرود با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر کلنگ زنی شد. همچنین افتتاح فاز دوم فولاد سازی شاهرود توسط آقای دکتر حسینی ‌و آقای دکتر جلالی فرماندار محترم شاهرود ، به ظرفیت ۱۰۰ هزارتن درسال تولید انواع شمش فولادی برای این کارخانه میسر شد.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه ظرفیت تولید این ۲ طرح ۴۰۰ هزارتن در سال برآورد شده است، افزود: این ۲ طرح با مشارکت شرکت سرمایه گذاری غدیر ایرانیان با ۵۳ درصد، شرکت صنعتی و معدنی چادرملو با ۳۵ درصد و سهامداران مردمی با ۱۲ درصد انجام می شود.

همچنین معاون استاندار سمنان با اشاره به اینکه راه اندازی این ۲ طرح، توسعه اقتصادی و اشتغال در شهرستان را به همراه دارد، ابراز داشت: پیش بینی کارشناسان این است که تا ۲ سال آینده هر دو طرح به بهره برداری می رسد. افتتاح و عملیات اجرایی ۱۰۶ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر۳۷۲ میلیارد و ۸۹۲ میلیون تومان دهه فجر امسال در شاهرود آغاز می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *