امضای تفاهم نامه همکاری بین گروه مالی غدیر و شهرداری شیراز

تفاهم نامه همکاری بین گروه مالی غدیر و شهرداری شیراز با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده حداکثری از توان و ظرفیت کشور و در راستای توسعه اقتصاد مقاومتی و توسعه زیرساخت های اقتصاد پایدار شهری منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی غدیر، در جلسه ای که فی مابین دکتر میلاد فروغی، مدیرعامل گروه مالی غدیر و شهردار شیراز سید احسان اصنافی برگزار شد، این تفاهم نامه منعقد و به امضای طرفین رسید.

این تفاهم نامه به منظور ایجاد زمینه های همکاری در حوزه های مختلف سرمایه گذاری، تامین سرمایه و استفاده از ظرفیت های بازار سرمایه در رابطه با طرح ها و پروژه های شهرداری منعقد شد.

از جمله موضوعات این تفاهم نامه همکاری و مشارکت در زمینه سرمایه گذاری و تامین مالی پروژه های شهری، تامین مالی پروژه های شرکت های زیر مجموعه شهرداری، تاسیس و راه اندازی صندوق پروژه، صندوق های زمین و ساختمان و استفاده از سایر ابزارهای بازار سرمایه در چارچوب ضوابط بورس و فرا بورس، انتشار اوراق مشارکت و ایفای نقش به عنوان مشاور عرضه و یا هریک از ارکان اوراق بهادار، همچنین همکاری و مشارکت در زمینه انجام سایر فعالیت های درخواستی طرفین در چارچوب ضوابط و مقررات مربوطه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *